dimarts, 1 de febrer del 2022

Via Normal a l'Agulla Sense Nom (IV+) 110m

Desnivell: 400

AccésHeu d'anar fins a l'aparcament de Can Maçana. (a data de 23/01/2022, val 2€ per federats)

Notes: Escalada fàcil, amb un únic pas exposat de IV+ al final de tot.

Per baixar es fa un ràpel de 25 metres per la cara oposada on desprès d'una petita des-grimpada us deix un altre cop al camí que va al Portell Estret.

Aquí us deixo un link molt recomanable i molt més detallat sobre l'Agulla Sense Nom

VIDEOS

Sortiu de Can Maçana i aneu en direcció al Refugi d'Agulles. Un cop passat el refugi estigueu atents a trobar el trencall de la Canal Ample a mà esquerra. Aquí aneu en direcció cap el Portell Estret, tot remuntant la canal. Ja quasi bé a dalt de tot, us trobeu l'agulla a davant dels morros, on el camí i passa quasi bé pel damunt.

El primer llarg: 40mts ( II-III). Llarg de tràmit, tot i que només hi ha 2 burils i una plaqueta recuperable.

Segon llarg: 30mts (IV- - III). Aquí la cosa es posa una mica més dreta, tot i que hi han molt bones mans i peus, sense complicacions.

Tercer llarg: 40mts (III - IV+). El llarg estrella de la via. Comença molt fàcil, però al arribar a la paret es posa vertical i s'han de buscar bé les mans. Molt ben protegit, es pot passar amb A0.

Un cop a dalt, les vistes són espectaculars com sempre a Montserrat. Ara toca fer ràpel de 25 metres per la cara oposada, i un cop a baix des-grimpar cap a l'esquerra per baixar un altre cop al camí.