divendres, 9 de juliol del 2021

Roc del Quer o Directíssima (K3)

Distància: 1'50km

Accés: Heu d'anar fins a la població de Canillo i un cop dins agafar el trencall a l'esquerra que puja cap al Mirador del Roc del Quer. Desprès de un parell de corbes arribeu al petit aparcament a mà dreta ( 4-5 cotxes).

Notes: Ferrada fàcil, amb trossos de caminar i moltes cadenes que estirar. Hi ha un tram força vertical que li posa una mica d'emoció, però resumint, és una ferrada amb cap pas delicat i molt assequible.

El millor és el lloc on acaba, el Mirador del Roc del Quer.

Comenceu arran de carretera i passeu darrere les malles de protecció. Ben bé estareu 20 minuts pujant entre moltes grapes i cadenes. Hi ha molts trams de caminar que es fan molt pesats i fa que la via es faci molt monòtona.

Arribats a mitja via arribeu al tram més vertical, (que no
difícil) i guanyeu alçada ràpidament. Desprès feu un flanqueig per sobre d'un sostre i acabeu tornant a fer un altre tram vertical.

Ara ve un tram de caminar-grimpar mitjançant cadenes. No és
difícil, i la proximitat al Mirador del Quer que ja teniu ben a prop fa que vinguin ganes d'acabar.

Un cop a dalt, el millor les vistes.

Per baixar, agafeu la pista d'accés al mirador i de seguida trobeu el corriol que baixa avall. És un camí força costerut, així que amb compte.