dilluns, 19 d’agost del 2024

Fins Aquí

 FINS AQUÍ!!!

I desprès de més de 12 anys publicant rutes, he decidit posar fi a l'ampliació d'aquest blog (que no pas el final), però si de la introducció de noves rutes.

Han passat ja molts anys des de que vaig decidir publicar aquest blog, primer de manera personal (sempre m'ha servit per recordar rutes, temps horaris, recorreguts etc...) i segon, perquè creia que compartir aquestes rutes amb altre gent era el que feia que aquest blog tingués algun sentit.

Però com tot en aquesta vida, algun dia havia d'arribar el fi, i aquesta entrada serà la última que escriure. He dedicat moltes hores, i moltes estones a anar fent créixer el blog, fins arribar a les quasi 300 rutes publicades, des del Penedès on hi tinc la residència, i arribant als Alps els últims anys.

No vol dir que deixi d'anar a la muntanya ni molt menys, però ja no tinc les ganes i la motivació suficient per anar publicant totes les rutes que anem fent. Vull sortir a la muntanya sense està pendent de fer fotos, de fixar-me amb els trencalls, o de gravar bé la ruta no fos cas que ens equivoquem al penjar-la al blog.

Les prop de 300 rutes quedaran aquí, per vosaltres, per a qui li faci servei, per fer una ullada, agafar una idea o seguir-la tal i com la vam fer nosaltres.


Només comentar, que a Wikiloc, si que seguiré penjant les rutes que anem fent, ja que la feina que em suposa és mínima, i crec que val la pena seguir-ho fent, almenys de moment.

Em podeu seguir com a usuari: RaidelPla


I res més, agraïr a tota aquesta gent que heu anat visitant aquest blog al llarg d'aquests anys, deixo de publicar, sabent que el blog a servit per alguna cosa, i de ben segur, a alguns de vosaltres encara us farà servei.


Moltes Gràcies i tant de bo tinguem força muntanya per molts anys.


SALUT I MUNTANYA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada